dimecres, 5 de desembre del 2007

DUATLÓ BTT FOLGUEROLES 2008


Ei companys i amics del club. Enhorabona pel blog que heu fet. Sense el vostre permís l’annexo al nostre blog. El que val la pena es que tothom tingui les màximes facilitats per trobar la informació interessant.

Hi ha previst anar a fer el seguiment del circuit de duatló, crec que el 12 de gener. M’agradaria saber si els que no formem part de l’equip de triató del club hi podem venir. I sincerament, també m’agradaria saber si estic preparat per fer-lo. Això ho haig de comprovar jo mateix. No se que faré encara, però com que us conec a tots dos, els que signeu el blog, ja us ho preguntaré.

I si us agrada el tema dels blog, perquè no en parlem per mantenir-ne un de potent? Jo voldria que tothom hi tingués accés. Ja havia pensat amb vosaltres perquè entréssiu informació del triatló (aquatló, duatló, triatló, IM, Challenger...). Jo faig el que puc. M’interessa aquest esport però no el puc practicar per lesió de genoll. Ei, us animo a participar-hi a aquest blog. Escriviu-me i us donaré accés al blog.

Cliqueu aquí per enllaç al vostre blog.