dijous, 22 de novembre del 2007

Un grup master en Waterpolo?

Ja sabeu que estic molt motivat per fer coses que serveixin per promocionar activitats al nostre club. Fa dies que estic donant voltes sobre el waterpolo. M’agrada aquest esport com m’agrada nedar. Que ja sàpiga no hi ha cap activitat de masters en waterpolo que es faci a l’estadi. Ni ser si jo ho podria fer. No hi entenc gaire i tampoc ser on enquadrar-ho exactament: voldria que algú m’ho expliqui.

Però doncs, perquè escric això. Que estic motivat ja ho he dit. Però hi ha novetats. Avui quant esmorzava a l’estadi, un company s’interessa pel tema de waterpolo per masters. Jo l’hi dic que aquest tema també hi estic interessat. Quant surto trobo un amic nedador i li explico que jo faig per dos. I em respon que ell fa per tres. Caram nois. Podríem fer un equip de waterpolo per masters? Isidre, et poso feina per fer.

Si esteu interessats en fer un grup master de waterpolo per fer amics i passar l’estona disfrutant podeu escriure’m un correu clicant aquí.

Jo us contestaré.