divendres, 2 de novembre del 2007

UN IRONMAN MES

Hola a tots,escric aquestes quatre paraules per fer-vos saber que m'he apuntat a un altre ironman,que s'ha de celebrar el dia 22 de Juny del proper any 2008 a Nice(França).Si si,segurament pensareu que estic boig,però això m'ha enganxat i tinc ganes d'entrenar un altre any per poder acabar el meu segon ironman.

La veritat es que l'experiència de Roth,lloc on vaig fer el meu primer,va ser inolvidable,direu,com pot ser inolvidable una cursa en que vaig fer 10 hores 58 minuts,donç si m'ho vaig passar molt be i tinc ganes de tornar-hi.De moment ja som tres,en Toni Ribelles,en Joaquim Peix i un servidor,si algú s'enima ja ho sap només ha de fer que apuntar-si i entrenar molt,però això es el de menys o no.

Us preguntareu perquè el de Nice i no un altre,molt senzill, per les dates el 22 de juny es una data que em va be per la meva feina i perquè tots els possibles ironman que es poden fer per Europa ja estaven plens,si si,ho heu llegit be estaven tots plens no hi havia places,es a dir hi ha molts bojos com jo que ens agrada petir i fer aquestes bestièses.

Per acabar només dir que el proper dilluns dia 5 de novembre començo l'entrenament especific per Nice,es a dir,35 setmanes d'aquí fins el dia de la prova,quantes setmanes entrenant!!!!

Ja continuare escribint per explicar on passo en la meva preparació ,com ho porto tant a nivell fisíc com psicològic que aquest costa mès que el físic.

Adeu a tots.